vineri, 28 octombrie 2011

Herpangina

Si iata ca am avut si prima noatra boala! este mult spus boala, probabil, dar nici bine nu ne-am simtit.
Duminica, dupa ce am venit de la ziua lui Carmen de la munte, spre seara a inceput sa urce febra, dar nu am dat importanta. Am presupus ca e de la dinti. A doua zi, cand temperatura a ajuns la 39,3, am zis ca nu e de gluma si am mers la urgenta, macar sa avem un diagnostic.
Verdict: Herpangina virala. Cica boala mainilor murdare. Evident ca spal copilul pe manutze, dar se pare ca produce acest virus si epidemii. Poate despre asta o fi fost vorba.
Am tratat situatia cu supozitoare de Paracetamol si de cateva ori sirop Panadol. Nu am fost de-acord sa luam antibioticul prescris de doctorita de la urgenta. Ulterior am gasit pe net informatia ca bolile virale nici nu se trateaza cu antibiotic. Halal tratament am primit! Am luat in schimb Rhux Tox. 200 CH si in trei-patru zile am revenit in forta.
E greu sa ai copilul bolnav...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu