marți, 3 mai 2011

Diversificare

Astazi am inceput oficial sa papam si altceva decat laptic de la mami. Nu as fi vrut sa-i dau pana la 6 luni, dar socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ. Asa ca astazi am mancat asa: dimineata suc de morcov, la amiaza morcov pasat, iar seara sucul de morcov l-am amestecat cu vreo 4 lingurite de cereale. Mai precis cu orz.
Aici la cereale am avut o adevarata problema. Am decis pana la urma sa-i iau cereale de la Plafar si sa i le dau; mi se par preferabile celor de la diverse firme celebre care cine stie ce pun prin ele.
Matei e foarte incantat de faptul ca primeste si altceva de mancare. Intinde mainile sper borcanelul lui sau vrea sa ia el lingurita. Pana acum, adica dupa o zi, diversificarea merge bine!
(off, si ce rau imi pare ca nu mai mananca doar de la mine...!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu