miercuri, 6 aprilie 2011

Colici?

Asa s-ar parea dupa verdictul doctorului. Aseara a fost jale mare la noi, cum nu a fost de cand il avem pe Matei. Asa ca ne-am echipat repede si am plecat la urgente. Perfect sanatos doar ca are burtica plina de gaze. Asa ca de aseara am trecut din nou pe lycopodium, mai vechea noastra dragoste homeopata. Si tot aseara am descoperit ca la gingiuta de jos, in dreptul incisivului este o umflatura mare cat toate zilele. Deci sa ma mai mir ca Mateiutzu este asa agitat?
Si pentru ca ieri se pare ca a fost o zi plina, am descoperit ca in Cluj exista un super producator de marsupii, Marsupi plus, am luat legatura cu el si zilele urmatoare vom trece pe-acolo sa ne alegem ce ne place. Si apoi vom incepe plimbarile. Sper sa-i placa pentru ca slingul nu ne-a fost de mare folos, din pacate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu