joi, 7 aprilie 2011

De 4 luni

ne bucuram unul de altul. Astazi, la 20.48, vom implini 4 luni de viata pamanteana. Nu stiu care este parerea lui Matei despre asta, dar pot spune ca eu si tati suntem in al 9-lea cer. Ce stim sa facem la 4 luni? Am invatat sa dam mult din picioare si manutze. Ne intoarcem de pe spate intr-o parte, dar inca nu ne-a reusit intorcerea completa. Uneori, in patut ne intorcem din pozitia normala de somn, exact invers sau pe diagonala patului. Depinde cat chef de miscare avem. Tot de luna asta, ne tinem caputzul singurei, iar eu trebuie sa fiu atenta doar sa-i ofer un sprijin cu mana la spate. Ne place tare mult sa stam cu picioarele ridicate, iar cand dormim mainile sunt intinse in lateral. Marea provocare a acestei luni au fost gingiile. Toata ziua suntem cu una, doua maini in guritza. Cand l-am cautat in guritza acum doua zile, am constatat cu surprindere ca avem un punctulet alb pe gingia de jos!
Ne place din ce in ce mai mult sa povestim. Gangurim toata ziua, daca avem chef, evident. Suntem la fel de scumpi la zambet ca inainte. Doar ca acum zambim mai repede, iarasi, daca avem chef!
Am descoperit jucarii noi si ne plictisim de altele mai vechi. Nu ne mai incanta atat de tare ursuletul, dar ne plac calutul, insectele sau catelul de ros. Cadita cumparata a ramas mica, iar noi facem baitza de cateva zile in vana. Bucuria e maxima, mai ales ca asa am descoperit ceva nou: dusul!
Luna asta am fost prima oara la un restaurant de cand il avem pe Matei. A stat cuminte si a dormit tot timpul cat am stat noi la masa.
L-am lasat de mai multe ori cu bunica, eu fiind plecata in oras cu diverse treburi.
Eu am inceput sa ma preocup deja de diversificare, sa ma informez ce si cum. Nu-mi vine sa cred ca de 4 luni sunt cea mai fericita mamica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu