luni, 11 aprilie 2011

Week-end-ul targurilor

A fost un week-end tare ciudat asta de a trecut. Cu un vant foarte puternic, de mi-a rupt bunatate de crin inflorit de pe balcon. In ciuda vremii, noi am fost destul de plimbareti.
Mi-am dorit tare mult sa ajung la targul de bijuterii din piatre semipretioase care a avut loc la Expotransilvania. Pe cand am ajuns acolo, ne-am dat seama ca este foarte multa lume si ca e putin probabil sa se inghesuie toata lumea la pietre. Asa am aflat ca erau si targuri de imbracaminte, plante de interior si animale de companie. Ne-am pus la coada sa luam bilete de intrare, dar in secunda urmatoare ne-am dat seama ca nu avem nici un ban. Asa ca ne-am dus sa scoatem bani. Matei studia lumea din jurul lui din inaltimea pe care i-o da Marsupi. Alta perspectiva, oriscat!
Pietrele m-au impresionat in mod deosebit, in rest nimic special, asa cum ma si asteptam. La animale am vazut niste porumbei calatori tare frumosi si am regretat ca Matei e atat de mititel si nu poate si el sa-i admire. Oricum dormea dus deja, de la atata plimbat...
De acolo am plecat la Cora unde era Trag Verde. Am mers pregatita sa-mi iau ceva produse lactate, dar nu era nici o firma cu asemenea produse, asa ca le-am luat din Cora. Targul Verde nu m-a impresionat cu nimic...
In tot acest rastimp, Matei a mancat o data in masina, in rest s-a bucurat si el de ce a vazut sau a dormit bustean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu