miercuri, 27 aprilie 2011

Progrese

Sarbatorile de Pasti au trecut repede si pentru Matei cu destul de multa oboseala. Am fost plecati si duminica, si luni, la bunici. Prima data la bunicii de la Cluj, iar apoi la cei de la Cricau. Pentru noi a fost placut, mai ales ca a fost cald, dar pentru Matei a fost prea multa oboseala. Ne-am dat seama de asta dupa plansul de duminica seara cand nu mai putea de somn. Marti am iesit prima data cu Matei la terasa. I-am dat suculet de portocala si mar. I-a placut tare, tare, dar dupa cat de tare a plans dupa vreo 2-3 ore cred ca nu i-a cazut prea bine. Asa ca nu vom papa altceva inafara de lapte pana in iunie, cand vom face 6 luni!
Am inceput sa-l tin cate putin in fundulet la mine in brate si-i place mult. Dorin il face avion deasupra capului si radeee. Progrese face in fiecare zi.
Am uitat sa amintim ca in ziua de Pasti am mers sa-l vedem la maternitate pe prietenul sau, Andrei, care a intrat in manifestare pe 22 aprilie. Sa fii sanatos si sa cresti mare, Andrei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu